星期四, 三月 29, 2007

澄清疑惑

“你给学校那个信引起整个学校轩然大波,你还真厉害呀!” 一位同学告诉我。
“什么?我里面提得都建议以来的,不会得罪了什么人吗?”我很疑惑的问这。
“你猜对了! 有几位老师可真的生气啦!”
“哇,事情没这么严重吧!我都是实话实说一点都不假!我想学校也需要点建议,那么学校搞毕业生参讨会用意在那呢?”我真的很不明白。

我有点悲哀!我好心花几晚时间写那篇信竟然是那样的回报,我有点不是很高兴。写那篇信全翠凭着我那颗傻呼呼之心,一直想为学校做点什么似。其目的就是为了学校将来的发展,学生的利益。我当初就是想把我在高中所见所闻,结合我在大学的一些经验,总结一些意见好让给学校做参考。我也想澄清我绝对没有想要争对谁的意识。我在想他们稍有点一点误会吧!在信中的一些话如果伤到某人的话,我也就在此说声对不住拉!我是无心的也决无恶意!

5 Comments:

Anonymous 匿名 said...

还真惨阿你 jimmy

4:32 下午  
Anonymous 匿名 said...

Don't worry about it. Don't take it serious.
On the other hand, you may understand that when you express your opinion, you always get two sides of feedbacks. People respond differently. One lesson you may need to learn is that your opinion should be well thought if possible, especially in your study. You should try to consider as many factors as possible. You may even want to consider some opposit arguments.
Afterall, most of us appreciate your input. Hope that you are not discouraged.
Keep doing the right thing.

5:53 下午  
Anonymous 匿名 said...

大家都明白你的意思~~~
没事的啊!!
希望你在大学里继续努力!!
有什么经验不要忘了和我们分享啊!!
hoho~~~

2:28 下午  
Anonymous 匿名 said...

Have you ever played a game in which you are supposed to whisper a message you heard from a students to another student? What usually happens is that the message got twisted and sometimes even lost. So what you have heard may not be the original ideas. I was there when your letter was read at the meeting. I loved it. There is nothing wrong saying what you want to say. You are not doing anying wrong. Really enjoyed reading your blog. Keep it up!!

12:56 下午  
Blogger huiqing87 said...

I am so happy to see these commends which really give me the confidence and support me. I am very appreciated it. Maybe I thought to much. Thanks anyway! I will try to write more things about the college.

4:38 下午  

发表评论

<< Home

http://homelf.kimo.com.tw/kane45.tw/1-12.rm